rezerwat przyrody Wielki Las

 


Wiele osób polecało mi wizytę w rezerwacie Wielki Las, i jako że nie mieliśmy ochoty na dłuższą jazdę autem, w końcu dzisiaj się tu wybraliśmy. Tu, czyli do Pstrągowej, gm. Czudec.
🌳Przez rezerwat biegnie #ścieżkaedukacyjna z tablicami informacyjnymi. Ścieżka jest krótka, bo ma ok 2 km. Do przejścia z piknikami w godzinę. Trasa dobrze oznakowana.

 



🌳Chodzi się po lesie bukowym, są niewielkie przewyższenia. Z atrakcji mostki i schody. 
 


🌳Trasa spokojnie nadaje się na wózek biegowy, ale że jest krótka, to można spróbować opcji własne nóżki plus ewentualnie nosidło 😉.
🌳 Przemknął obok nas zając, więc dodatkowe atrakcje zaliczone!
Przy drodze, obok wejścia do lasu, jest wyznaczone miejsce na ognisko.

 
➡️Jeśli chodzi o mnie, to... Jestem rozczarowana tym miejscem. Za krótko, żeby sobie połazić, a znów na zwykłe snucie się z dzieckiem po lesie wolę krótszy dojazd. Mój mąż ma takie same odczucia. Zdecydowanie bardziej podobało nam się w Rezerwacie Mójka.
➡️Ale! W zimie krótki spacer plus ognisko w miejscu do tego przeznaczonym obok wiaty to już brzmi jak dobry plan na spędzenie czasu! No i zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy lubią kilkugodzinne wycieczki jak my, więc na szybki i krótki wypad to dobra miejscówka. 

 



Popularne posty z tego bloga

Moja droga do siebie

Godowska Góra

Korbania - Bieszczady z dzieckiem